Anime-urile mele preferate
4 participanți
Xperiment :: Desene Animate :: Seriale :: Anime
Pagina 1 din 1
Anime-urile mele preferate
Deci am destul de multe anime-uri si foarte multe care deja le-am termiant pun doar o mica lista sper sa va placa si voua:
1.Naruto Shippunden
2.Gosick
3.Fate stay night/Fate Zero
4.Chrono Crusade
5.Guility Crown
6.Code Geass R1 R2 si vreau sa apara R3
7.Bleach
1.Naruto Shippunden
2.Gosick
3.Fate stay night/Fate Zero
4.Chrono Crusade
5.Guility Crown
6.Code Geass R1 R2 si vreau sa apara R3
7.Bleach
Ultima editare efectuata de catre Tody in Joi Mai 10, 2012 8:09 am, editata de 1 ori
Tody- Membru
- Mesaje : 10
Puncte : 18
Reputatie : 0
Data de inscriere : 10/05/2012
Re: Anime-urile mele preferate
1. Naruto Shippuden
2. Bleach
3. Yu-Gi-Oh...dar nu prea:))
2. Bleach
3. Yu-Gi-Oh...dar nu prea:))
SebY- Moderator
- Mesaje : 295
Puncte : 390
Reputatie : 3
Data de inscriere : 01/05/2012
Varsta : 27
Localizare : Iasi
Re: Anime-urile mele preferate
1.Dragon Ball/Dragon Ball Z/Dragon Ball GT
2.Bleach
3.Naruto Shippuden
4.Beelzebub
5.One Piece
6.Inuyasha
7.Death Note
8.Claymore
Incercatile pe toate,sunt niste Anime/Manga foarte interesante.
Succes!
2.Bleach
3.Naruto Shippuden
4.Beelzebub
5.One Piece
6.Inuyasha
7.Death Note
8.Claymore
Incercatile pe toate,sunt niste Anime/Manga foarte interesante.
Succes!
aghex- Mesaje : 4
Puncte : 8
Reputatie : 0
Data de inscriere : 17/05/2012
Re: Anime-urile mele preferate
Huh o sa imi ia ceva:
1.Bleach(Am vazut toate episoadele)
2.Naruto Shippuden(Serie inca in desfasurare)
3.Death Note(Am vazut toate episoadele)
4.Freezing(Am vazut toate episoadele)
5.Infinite Stratos(Am vazut toate episoadele)
6.Sankarea(Serie inca in desfasurare)
7.Zetman(Serie inca in desfasurare)
8.Claymore(Am vazut toate episoadele)
9.Tonagura(Am vazut toate episoadele)
10.Code Geass R1;R2(Am vazut toate episoadele);Si abea astept R3 (Am inteles ca apare in iulie)
11.Kampfer(Am vazut toate episoadele)
12.Uraboku(Am vazut toate episoadele)
13.Toriko(Serie inca in desfasurare)
14.Jormungand(Serie inca in desfasurare)
15.[C]: Control: The Money And Soul Of Possibility(Am vazut toate episoadele)
16.07-GHOST(Am vazut toate episoadele)
17.Another(Am vazut toate episoadele)
18.Accel World(Serie inca in desfasurare)
19.Kuroshitsuji(sezonul 1 si 2)(Am vazut toate episoadele)
20.Soul Eater(Am vazut toate episoadele)
Ehhh.Cam atat .
1.Bleach(Am vazut toate episoadele)
2.Naruto Shippuden(Serie inca in desfasurare)
3.Death Note(Am vazut toate episoadele)
4.Freezing(Am vazut toate episoadele)
5.Infinite Stratos(Am vazut toate episoadele)
6.Sankarea(Serie inca in desfasurare)
7.Zetman(Serie inca in desfasurare)
8.Claymore(Am vazut toate episoadele)
9.Tonagura(Am vazut toate episoadele)
10.Code Geass R1;R2(Am vazut toate episoadele);Si abea astept R3 (Am inteles ca apare in iulie)
11.Kampfer(Am vazut toate episoadele)
12.Uraboku(Am vazut toate episoadele)
13.Toriko(Serie inca in desfasurare)
14.Jormungand(Serie inca in desfasurare)
15.[C]: Control: The Money And Soul Of Possibility(Am vazut toate episoadele)
16.07-GHOST(Am vazut toate episoadele)
17.Another(Am vazut toate episoadele)
18.Accel World(Serie inca in desfasurare)
19.Kuroshitsuji(sezonul 1 si 2)(Am vazut toate episoadele)
20.Soul Eater(Am vazut toate episoadele)
Ehhh.Cam atat .
rexzila98- Membru
- Mesaje : 10
Puncte : 12
Reputatie : 0
Data de inscriere : 22/05/2012
Varsta : 26
Localizare : Turnu Magurele
Xperiment :: Desene Animate :: Seriale :: Anime
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum